SepangOnline

Wednesday, September 28, 2005

Anwar Tarik Ribuan Orang di Titiwangsa

KUALA LUMPUR - Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim memukau beribu-ribu orang ramai dengan ceramahnya di Malam Patriotik Rakyat malam tadi. Program tersbut anjuran Keadilan Bahagian Titiwangsa di Taman Tasik Titiwangsa.

Beliau menyeru orang ramai untuk tidak hanya merungut dengan kepincangan pentadbiran seperti kenaikan harga dan rasuah - tetapi memilih parti yang memperjuangkan perubahan.

Selain dari ucapan Datuk Seri Anwar, Timbalan Setiausaha Agung Keadilan merangkap Ketua Bahagian Titiwangsa, Zahir Hassan; berserta Naib Presiden Azmin Ali turut berucap. Buku terbaru mengenai konspirasi kes Anwar, "Ada Konspirasi" telah dilancarkan oleh Datuk Seri Anwar dengan melepaskan belon-belon warna Keadilan ke udara. Di samping itu ada juga persembahan teater oleh Universiti Bangsar Utama.
Datuk Seri Anwar Ibrahim turut berterima kasih kepada pihak polis dan DBKL yang membenarkan program diteruskan meskipun diletak pelbagai-bagai syarat. "Pegawai-pegawai polis dan DBKL ni baik-baik belaka, yang masalahnya yang di atas."

Beliau turut membidas sikap pemimpin-pemimpin BN yang menggunakan isu perkauman untuk mendapatkan sokongan sedangkan hakikatnya mereka hanya menjaga kepentingan sendiri.

"Masa untuk perubahan, untuk rakyat, sudah tiba."

Buku "Ada Konspirasi" berserta Suara Keadilan terbaru turut dijual kepada orang ramai.

Wakil KeadilanRakyat.org yang hadir menganggarkan sekurang-kurangnya 2000 orang hadir pada program tersebut

0 Comments:

Post a Comment

<< Home