SepangOnline

Thursday, November 24, 2005

MEDIA KEADILAN RAKYAT

KeADILan beri kerjasama sepenuhnya untuk kemenangan PAS

--------------------------------------------------------------------------------

Pilihan Raya Kecil Pengkalan Pasir pada 6 Disember ini akan menjadi platfom kerjasama antara Parti Keadilan Rakyat dan PAS.
KeADILan akan memberikan sokongan dan kerjasama sepenuhnya kepada PAS supaya berjaya mengekalkan kerusi Pengkalan Pasir. KeADILan Negeri Kelantan telah memutuskan parti akan membuka 12 bilik gerakan yang akan dikendalikan oleh Bahagian-Bahagian Parti dari Negeri Kelantan dan akan dibantu oleh pemimpin-pemimpin dan para-para penyokong dari negeri-negeri yang lain. Bilik-bilik gerakan tersebut sudah mula beroperasi dan dikendalikan oleh petugas-petugas parti. Pengkalan Pasir yang mempunyai 10 Unit Peti Undi (UPU) akan ada sekurang-kurang sebuah bilik gerakan bagi setiap UPU untuk melancarkan kempen.

Kepimpinan tertinggi parti yang diketuai oleh Presiden Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail akan berada di Pasir Mas pada 27 November, hari penamaan calon. Pemimpin-pemimpin lain termasuk Naib-naib Presiden Dr Lee Boon Chye, Sivarasa Rasiah, Mustaffa Kamil Ayub serta Ketua Wanita Fuziah Salleh dan Ketua Penerangan Tian Chua juga akan hadir pada hari tersebut. Pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong keADILan akan mengiringi calon PAS, memberikan sokongan padu parti.

Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menemui rakyat Pengkalan Pasir pada malam selepas penamaan calon. Anwar, bersama kepimpinan parti yang lain, akan berkempen dan mengadakan ceramah secara besar-besaran bermula pada malam hari penamaan calon itu. Anwar kini di Washington dan dijangka kembali ke tanah air 24 November ini.

Ahli-ahli Wanita Parti Keadilan Rakyat dan Angkatan Muda, sudah mengambil giliran berkampung di Pengkalan Pasir bagi membantu berkempen untuk PAS.

DATUK KAMARUL BAHARIN ABBAS
Setiausaha Agung
Parti Keadilan Rakyat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home